19. juuni 2007

Ilmast

Viimased päevad on kuidagi märjad olnud. Eile jäime vihma kätte kui Heleni ja Hannese külastamise jätkuna õue läksime. Külas oli seevastu nii tore. Sai süüa ja puha. Ja papuga vastu vahtimist sai ja juustest kistud sai ka. Nii armas on, kuidas see väikemees mind nii omainimesena kohtleb. Aga eks ta seda õpib emalt. Kallikesed, tulge siis varsti tagasi sealt Tallinnast, onju! Kuidas ma oma puhkust teieta küll veedan?!

Räägime aga ilmast edasi. Täna tabas sadu mind kui olin rattaga Emajõe äärde oma haljast aasa otsima vuranud. Et heina sisse pikali heita ja pilvi vaadata. Teate küll. Leidsin ka. Keset linna laius peaaegu täiuslik heinamaa, isegi lehmi polnud segamas. Õnneks. Teod olid küll ja üks kavalpea oli ilmselt küüdisaamise eesmärgil end mulle kuklas juustesse susanud või tahtis ta äikse eest peitu pugeda. Kes teab. Igatahes hoian selle pilvevaatluse selleks ajaks, kui ilm ilusamaks läheb.


Aga märjaks saamised ei ole vennad. Eile olin vihmavarjustatud ja märg peamiselt varvastest põlvini, täiesti täna kaitsetult sadas vihm kuhu heaks arvas. Kusjuures eilne oli palju ebameeldivam, kuigi ei olnud üldse nii märg. Ei ole ikka loomulik, et jalad nii tähelepanukeskpunktis on ja igal sammul lirtsudes endast teada märku annavad. Täna oli kõik puhta lige, vesi voolas ojadena, aga see oli selline mõnus puhastav vihm. Pesi ära ülearused mõtted :) Nüüd olen mõttetu.

Plõksisin natuke pilte ka teha. Selliseid igavaid lillekaid ja halja aasa pilte. "Kohustuslikud" pildid, mida ikka iga algaja fotograaf tegema peab ja siis nendega veebiavarusi risustama. Mul tuli praegu õnneks tsensuur peale - blogger asetas nad täpselt nii nagu mulle ei meeldi ja ma ei viitsi temaga kakelda. Nii et jääte ilma. Ise ma oleks peaaegu jälle objektiivi kattest ilma jäänud, pudenes kuidagi puu alla maha.
Peaks tegema oma 6 GB piltide seas mingi suurpuhastuse. Kohe vahetult pärast pildistamist on nii raske kustutada, nagu kriitikameelt polekski. Mõni aeg hiljem on juba lihtsam. Siis on mälupilt tuhmim ja saab fotot vaadata, mitte foto ja meenutuse segu.

Homme ehk paistab päike : )

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Oi, ilus pilt :)

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails