21. juuni 2008

Sõbrad meisterdavad

mingi aeg tagasi ütles Siret mulle msnis nii: ma ei tea kas sa oled märganud, aga sa jaotad oma varandust ka nii laialt kõigile. lubad meisterdada ja mis kõik veel.

jaaa, olen märganud küll, et mul on kodus aeg-ajalt käsitööring. see on nii tore, kuidas inimesed tulevad ja katsetavad ja meisterdavad oma elu esimesed ehted ja teevad seda niivõrd loominguliselt ja fantaasiarikkalt. igaüks mõtleb nii omamoodi.

Näiteks tegid mu töökaaslane Laura ja ta õde Kadri lõpukleidi juurde väga ägedad ehted ja Egle tegi õele kee, kah lõpetamise puhuks. Siret käib ja lööb mind taas ja taas pahviks.

Laura ja Kadri tormasid nii kiirelt mu juurest ära, et ma ei saanud piltigi teha nende loomingust, aga Egle tehtud kee on siin pildil. Sireti loomingust peab kohe eraldi postituse tegema. siis kui ma pilti viitsin teha kõigest, mis me laada jaoks ja lihtsalt katsetamisrõõmust kokku oleme keeranud.



mul kraami varutud aja jooksul nii palju, et tulge aga ja aidake mul seda kõike realiseerida... et ikka uusi pärleid oleks ruumi kuhugi panna.

1 kommentaar:

Siret ütles ...

see on ilus ripats!

Ma ikka kahetsen, et nii palju jääb nägemata neist asjust, millest sa räägid...

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails