3. juuli 2008

laada

mingi blogimislaiskus on peal. blogida iseenesest oleks - olen meisterdanud ehteid, oleme käinud teatris, kontsertil ja sportimas, doktoranditegusid teinud ja muidugi tavapärast igapäevast tööd. tegus aeg. aga ongi nii, et toimub igasugu toredaid asju, mida teha ja uudistada, ja see arvuti taga klõbistamine ei kutsu üldse. aga praegu väsisin ma just traadiväänamisest ära, nii et sobiv hetk blogida.

veider on see ehtetegu hetkel. meil on laadapaanika, sest tundub, et pole piisavalt ehteid, mida müüa. nii et tavapärase mõnusa loomingulise traadiväänamise keskele on tekkinud igasugu ratsionaalsusele pretendeerivad mõtted. milliseid ehteid osta tahetakse? kas peaks äkki tegema oma tavapärastele sasipundardele lisaks lihtsaid ehteid selleks, et ära realiseerida helmeid, mis seisma on jäänud? ja et üldse midagi müüa? aga kas on mõtet teha ehteid vaid selleks, et neid müüa? see on ju ikkagi hobi, mis peaks mõnus olema, ennekõike? aga meil on paanika ja stress... ühesõnaga vastuoluline lugu praegu. aga põnev ka. me Siretiga oleme erilised "ärinaised" ju kah :) eks näe, kuidas see kõik lõpeb. ja selle peab ka veel välja mõtlema, milline me väljapanek olema saab. me vastav varustus ja ideed on hetkel suht null vist.

mõned näited ka sellest, mis ma viimasel ajal kokku olen keeranud. vasakpoolsetes on kasutusel ühed hiljuti eestis müügile tulnud metallhelmed, mida kõik usinasti katsetavad. minu variant siis selline. parempoolsed on aga ühed sasipuntrasemad kõrvarõngad, mis ma üldse teinud olen. lisaks klaas -ja metallhelmestele on seal kasutatud ka mõnusaid ebakorrapärase kujuga kristallikesi ja garniiti (lillakas).



aga muidu on ilus suvi!:)

Kommentaare ei ole:

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails