23. sept 2008

harjumatult roheline

juba ammu aega tagasi, veel siis kui oli lootus, et sel aastal tuleb suvi, ja keskkoolilõpetajad pidulikuks sündmuseks valmistusid, käisid mu juures õeksed Kirsid, et nooremale kooli lõpetamiseks kleidiga sobivad ehted meisterdada. eks me kõik kolmekesi siis selles vaimus nikerdasimegi, aga muidugi tegi kõikse õigemad ja kenamad ehted koolilõpetaja ise - andekas nagu ta on. kahjuks pole mul tema loomingust pilti.

küll aga sai pildi peale lõpuks minu versioon kaelakeest, millele käevõru ja kõrvarõngad hiljem juurde tulid. kees on kasutatud fotot kleidist, mille juurde ehted minema pidid, kugi ma pean ütlema, et päris elus ei ole ei kleit ega ka foto ripatsi peal nii sinine vaid ikka rohekam ja sobib pärlitega hoopis paremini kokku.


värv on huvitav, haruldane minu värvipaletis, mis on ka ilmselt põjuseks, miks see mulle suhteliselt hullu komplekti mulje jätab :) eks muidugi ripats on ka üks paras suur latakas.


2 kommentaari:

Sirje ütles ...

Mulle see latakas meeldib, nii kaval idee kleidist pilt kleidi juurde!

Kadri ütles ...

Mulle ka meeldib. Nii latakas kui komplekt tervenisti :)
Seda foto + vedel fimo tahaks ise ka kunagi katsetada. Tundub põnev ja sul tuleb see eriti ägedalt välja :)
Aga ma tegin üleeile ühed vasksed ja täna ühed hõbedased kõrvarõngad. Väga sarnased aga siiski edusammud. Hah! :P

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails