25. okt 2008

mina olin siin. natuke seal ka.

täna käisime kinos. väga ebatavaline, aga väga tore on valida kahe eesti filmi vahelt. valisime Mina olin siin, sest see on kauem jooksnud ja jookseb ilmselt varsti päris ära. Detsembrikuumust jõuab hiljem ka.

hea film oli, selline ilusasti tehtud ja ei olnud nii rõhuvaid tundeid tekitav kui raamat. meeldisid väga tallinna-kaadrid ja autosõidud mööda öist tallinnat (jah, põlise tartumaalasena meeldib mulle ka tallinn ), filmi tempo ja muusika olid ootusi ületavalt väga päris filmi moodi ja action stseenid ei tekitanud üldse piinlikkust. väga ilus ja soe seksistseen oli kah, kuigi ma raadiost kuulsin, et hoopis detsembrikuumuses pidi eesti filmi parim olema.

raamat ju mulle tegelikult ei meeldinud. kogu see ropendamine tundus üleliigne, aga filmi nende tegelaste suhu ja nende olukorda sobis see roppus hästi küll. aga seda tunnet, et see nüüd mulle kui ka "eliitkooli" kasvandikule tuttav elu oleks või et ma oleks teadnud, et meil keegi sedamoodi eluga oleks olnud, küll ei olnud.

selline pisut veinine sissekanne neile lugejaile, kes pärlijutu vahelt loodavad leida vihjeid sellele, mida ma muidu teen (tervitused epule : ) üldse oli tore päev, muideks. jõudsin ehtekomplekti lõpetada ära, Isetegija foorumis oksjonile panna, pärlitäikal, kahes külas, kingapoes ja kinos käia. kõigis neis kohtades oli mul ka ujumisasjad kaasas. edusammud ujumisplaanide realiseerimisel... ujumine on ju mu siiani pisut kõverale käele heaks taastusraviks. ehk siis homme...

Kommentaare ei ole:

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails