31. märts 2009

Prossid

Prosside punumine on nii mõnus – nii protsess kui tulemused teevad mulle rõõmu. kõik saab alguse pärlitest ja värvidest, mis üksteise kõrvale paigutuvad. ja kunagi ei tea, mis lõpuks välja tuleb.

arvan, et kõik peaksid prosse oma kampsikutele ja jakikestele lisama. plaanin teha ka igapäevasemaid ja vähem helkivaid-säravaid-sillerdavaid. kuigi miks ei võiks ka igal päeval särada.

esimene pross on erinevatest klaashelmestest ja natuke valget ja lillakat teokarpi. need valged lehed pärit keest, mis oli mul kaelas ülikooli lõpetamisel. siis kui esimest korda lõpetasin ja siis kui ma veel ehteid ei teinud. küll aga lõhkusin. Loodan, et ükskord tuleb võimalus ka enda tehtud ehetega ülikooli lõpetada.

DSC_1117

DSC_1132

Kollane pross on tõenäoliselt kõige korrapärasem asi, mis ma üldse oma nikerdamise ajaloos teinud olen. suveigatsusest kantud (või)lilleline ja rõõmus pross.

DSC_1133

8 kommentaari:

viki ütles ...

mul on ka mingi prossihullus tekkima hakanud, mida suurem seda uhkem ka ;D

MARRE ütles ...

ja vot suuruse kallal pean ma veel vaeva nägema - minu prossikesed on sellised maksimaalselt 5cm pikkused

Helen ütles ...

mulle see esimene ikka kohutavalt meeldib. ja siis see ka, mida sa veel postitanud pole, aga mulle näitasid. kui mul poleks kokkuhoiupoliitikat, siis ma tuleks nüüd ummisjalu su juurde neid ära viima.

Siret ütles ...

oo - see kollane on nii nummi! Ma sööks selle ära hea meelega :D

MARRE ütles ...

aitähh aitähh
Siret-hea et hoiatasid. peidan ära, kui tuled:P

linca ütles ...

väga armsad:) mul ka eile just suur prossihunnik justkui iseenesest näppude vahelt voolas:)

Katrin mdmB ütles ...

Kuulge, minul on ka prossid pidevalt mõtetes! Ja just suuremad... Kui tuleb midagi väikest, siis nikerdan neist miskit muud välja.
Need lehekesed on juba armsad ja need prossi on tõelised iludused!

Ruudu Raudsepp ütles ...

Jube ilusadm, M!

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails