23. juuli 2009

kord majja!

meisterdasin omale riiuli, et natuke taltsutada seda ehtemajandust, mis üle käte, mõistuse ja lauaääre kippus kasvama.

vaja läks selleks liimpuidust plaati, kahte kandurit, kaheksa kruvi, neli kipsitüüblit ja natuke valget värvi. esikunagist-riiulist jäi üle ka toru, mis koos riidepuudega pähe kippus kukkuma. tangid kolisid sinna peale meeleldi.

riiul riiul1

õnneks ei tekkinud meil muidugi hetkekski kahtlust, mis otstarbel see töönurk valmis.

peremees peremees1

Lähemal vaatlusel näete, et peremehel on vunts natuke värvine – ma värvisin seinu jälle :P

8 kommentaari:

Siret ütles ...

oikui iiiluus! Muide - kas see lamp on sul uus?

MARRE ütles ...

onju ilus, ma ise ka rahul :)
lamp ei ole uus, ta oli varem magamistoas peidus. bauhofist sain, kui huvi on

Anonüümne ütles ...

Eelviimane pilt on jube hea: "Milleks selline nägu? Kas sul tõepoolest tekkis kahtlus, et midagi on valesti?" Ülituttav. :D

Aga tööruum teeb lausa kadedaks.

kaa-kaa ütles ...

Ilus isetehtud hästitehtud töönurk ! Tore, et insener-tehniline mõte on jätnud ruumi ka mustadele ja karvastele lisatorudele, mis kaunilt üle laua ääre valguvad !
aga noh abiks ikka- aeg-ajalt ju kaelakeesid nii palju, et hädasti täiendavat riputuskohta vaja :)

Kuutydruk ütles ...

Oh, mulle nii meeldivad pildid töötubadest! :) Sinu oma on ka väga organiseeritud :) Mul on küll töötuba ainult enda päralt, aga mingit head süsteemi seal veel pole. Mul on katusetuba ja häid sirjeid seinu riiulite jaoks napib. Aga küll mul ka kunagi ilus organiseeritud töötuba tuleb. Praegu läheb kogu aur eluaseme ehitamisele.

MARRE ütles ...

aitähh aitähh. aga kuutüdruk, see organiseeritus on küll väga kaduv nähtus :) värskelt tehtud nurk, sellepärast on nii korras. küll varsti valitseb kaos jälle :P

Anna- Helena Saarso ütles ...

Oiii, kui mõnus see kõik pildilt välja näeb. Aga omast kogemusest võin jah öelda, et varsti on kõik jälle mööda lauda laiali, aga vähemalt on nüüd koht, kuhu 12 kasti panna, kui jälle koristamise isu tuleb. Tubli töö!

Terje ütles ...

Ah, kuidas mul ka oleks vaja niisugust korda ja riiulit ja ma-ei-teagi-mida-kõike-veel....

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails