26. juuni 2010

Viljapõld

Juba ammu tellitud kollane pross sai lõpuks valmis. Prossi tellinud tütarlaps võrdles seda viljapõldude kuldse säraga. Kena. Mulle meeldib, kui prossid nii ilusaid seoseid tekitavad.

DSC_4633   DSC_4641 DSC_4654

P.S. See vaikus blogis ei ole olnud vaikus enne tormi, vaid vaikus keset tihedat tööd. Tööks kahjuks pole ehted. Tõesti, ma ei ole vahepeal pikalt ühtegi pärlit karbist välja võtnud, lihtsalt pole olnud jaksu ja aega. Kuni tänaseni. Täna oli ehtepäev. mõnus! :)

6 kommentaari:

X by Leina Neima ütles ...

Ilus... Värvid ja tekstuur ja... kõik! Võtsin isegi täna seoses asjade otsimisega korraks pärlikarbid ligi ja ah-kuis-oleks-tahtnud-ehteid-teha. Aga kuna olen end teiste töödega käsist-jalust sidunud veel mõneks ajaks – siis ei jõua puhkust ära oodata. Siis saan end premeerida…

Külli ütles ...

Tõesti väga head värvid, Mulle meendutab see võilille mett, millest ma praegu nii vaimustuses olen. Magus pross justkui :)

Drex ütles ...

Selline väga meemaiguline pross.
Pärnu Hansapäevadelt just saabusin, Tartu omadest veei ei oska mõeldagi. Kindlalt ei luba, aga iial ei tea...

Tsirkusemoor ütles ...

Oi, teretulemast tagasi :)
Pross on lahe. Minumeelest nagu kihisev limonaad :)

Evelin ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Evelin ütles ...

Minule meenutab see pross samuti värsket suvist magusat meekärge. :)

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails