18. mai 2008

kurjad ja kiuslikud pärlid

hoiatan teid kõiki - Tiimari müüb salakavalaid ja kiuslikke seemnehelmeid. mõni aeg tagasi kirjutasin selle, et nad mul täies koosseisus plehku panid (kõrrrrrr), mojito manustamise ja enda näpukeste kobaduse arvele, aga et nad täna mul järjekindlalt helmetrossi otsast plehku panid... kolm korda! see on sulaselge kius, ma ütlen teile. ma olen praegu täitsa kuri kohe.

urrr


1 kommentaar:

Kadri ütles ...

Tead, see võib ka HH- helmeste "viga" olla või siis helmetraadi süü.
Ma ükskord (rohkem ei taha lihtsalt) üritasin teha helmetraadile lükitud seemnehelmeste/klaashelmestega kõrvarõngaid. Selline 5 cm jupp helmetraati, helmed peale ja pärlipiduriga traadi otsad kinni, eks.
Viis korda, VIIS KORDA!!!, tegi traat näpu vahel "plõnn" ja helmed olid läinud. Pooled siiani ilmselt kapi all.

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails