7. mai 2008

silps-solps

ujusin jälle 1.1. km.

esmaspäev kell 15 oli ujulas mõnus ja rahulik, aga kolmapäeval kell 17 oli ujula täis ujumist õppivaid lapsi, valju muusika saatel võimlevaid rasedaid, osad rajad olid trennide jaoks kinni ja lisaks tuiskas keegi rajal, mis on tähistatud sildiga "terviseujumine. aeglane", viuh ja viuh ja viuh edasi-tagasi ja püüdis mind lainetesse uputada.

loo moraal on see, et ma arvan, et tasub varasemal kellaajal käia, et lisaks kehale ka vaimule pisut lõdvestust-kosutust anda. mulle ei meeldi trügida :)



2 kommentaari:

Siret ütles ...

mulle kah sihuke rahvarohke värk ei istu. Võibolla ma sellepärast polegi oma jalga sinna majja tõstnud veel :)

MARRE ütles ...

ma igatahes selgitan välja, mis ajal kõige rahulikum on :)

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails