8. nov 2008

hidden magic

selle ripatsi tegemisest ja hidden magicu katsetamisest kilkasin siin juba ükspäev, et nii äge. see on siis selline tehnika, kus kihiti pandud õhukeste savilehtede sisse tuleb muster pressida ja siis õhukesed kihid sealt maha lõigata. õpetusi leiab internetist, kel huvi.

tõesti saviripats ongi ilus ja huvitav mu arvates, aga see kee, need ripendised seal all ja eriti veel need fotod, tekitavad rahulolematust. pole nagu päris see. eks katsetan edasi. kui ma paberinoa üles leian, muidugi. ta on kusagile rändama läinud.



aga ma olen jälle fotodega hädas - tegelikkuses ei ole see sinine üldse nii sinine ja see kollakas-rohekas on peaaegu märkamatu. hästi lillakas-roosakas-punakas mulje jääb tegelikult. aga pole aega ega tahtmist uusi pilte teha praegu, päike ka juba ammu pilve taga. pealegi - neid lakitud läikivaid asju on nii raske pildistada nii, et poleks varjus ega peegelduks nii, et midagi näha pole. täna esitan varju-versioone, kus ka midagi näha pole :)


aga vähemalt on lilled ilusad :) ma oma esimese isetegija oksjonipakkumise eduka lõpetamise puhul ostsin kaupsiesiste tädide käest.

1 kommentaar:

Terje ütles ...

imeilus. Sa oled väga ilusasti värvid sättinud, lõpptulemus on kena

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails