1. nov 2008

sebra ja kaelkirjak. kuldsed.

kuldse savi saaga jätkub! kurb lugu on aga see, et kullakarvalise savi varud hakkavad otsa saama ja ma ei leia kohta, kus neid varusid täiendada. tegelikult oleks muidugi tarvis savivoolimisega hoogu pidada ja juba olemasolevad jubinad eheteks vormistada.

hommikul saidki kaks paari polümeersavist kõrvarõngaid konksud taha.





pildistamisel on pidevalt häda valguse ja varjudega, nagu ma korduvalt kurtnud olen. olen püüdnud peegliga valgust suunata, et ehteid paremini valgustada, aga see päikesejänku, mis peegli abil tuleb, on liiga erk ja liiga väike. üks tark inimene soovitas mul kasutada hõbepaberit. kinnitasingi hõbepaberi korktahvli külge knopkadega ja sain väga hea hajuti (või kuidas iganes seda nimetama peab). eks sellega opereerimist peab nüüd natuke õppima. ja muidugi paistavad igasugused voolimisvead ja näpujäljed hea valgusega paremini välja kui poolhämaras :)

ja kas ma juba ütlesin, et Gimp on hea vabavaraline fototöötlusprogramm? Leidsin täna talle hea manuaali ka.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

aga meisterda endale light-box. kui sa ilusti küsid, võin sulle paar õpetust ka leida netist :) (ja siis ma tulen oma kudumeid ka sinna pildistama, eksju :D)

MARRE ütles ...

ma olen tegelikult light-boxi õpetusi juba uurinud ka. aga fooliumi kinnitamine 4 knopkaga stendi külge tundus esialgu lihtsam :P

Anonüümne ütles ...

rõngasvälk on märksõna :-)

Terje ütles ...

Kui kuldne huvitab, siis Tallinnas Vunderis on Cernitit. Mulle see toon väga meeldib.
Aga kõrvarõngastest ka - need Sul nii ilusad. Põnevad vormid. Ja mis peamine, Sinu stiili on näha. Väga kena!

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails