8. aug 2008

kipskäsi

ehtetegemises on nüüd paus, nagu ka päris mitmetes muudes tegemistes, sest mul on käsi kipsis ja ripub täitsa kasutult kaelas. kukkusin metsas rattaga ja nihestasin küünarnuki paigast. väike luukild tuli ka lahti. see pandi operatsioonil pisikeste kruvidega paika tagasi. nii et kui teisipäevast lugema hakata, siis pean 3 nädalat kipsis olema. nüüd on mul 26.augustini palju aega lugemiseks, telekaks ja külalisteks : )

tahaks ka kasutada juhust ja kiita dr Aivar Pintsaart, kes vaevus oma puhkuse ajast mu küünarnuki osas arvamust avaldama ja nõu andma kui teised arstid olid eriarvamusel operatsiooni vajalikkuse osas. väga kena ja vastutulelik temast.

7 kommentaari:

Egert ütles ...

"Asukoht: Raatuse tänav 20 juures"

MARRE ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Lucy ütles ...

Oi, head paranemist sulle ja su käsile! :) Vähemalt saad nüüd palju raamatuid lugeda, loe siis minu eest ka! :D

Kadri ütles ...

Mis muud kui head paranemist! Ma muudkui käin hiilimas, et kas on jälle miskit vahvat valminud :)
Ja jääb üle vaid rõõmustada, et ilm kehva on ning Olümpia alanud, eks ju :)

MARRE ütles ...

aitähh :) loodan ka, et tasapisi ikka paraneb. Lucy, mida ma siis sinu eest lugeda võiks? :)

Anonüümne ütles ...

Reesi poolt ka jõudu paranemisel!

viki ütles ...

oi sa pisike, ole tubli ja parane ruttu ja puhka hästi :) küll sa saad uuesti mässama hakata :D

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails