5. veebr 2009

tiibadega pross

mõned päevad tagasi, veel enne kui järjekordne viirus mu maha murdis, valmis mu prossikollektsiooni järjekordne pross. jälle punane, aga seekord ehib seda kaks lehekest, mille materjaliks on öeldud punane sarv. mida see täpselt tähendab ja kelle sarvedega tegu on, ma kahjuks oma suures ignorantsuses ei teagi. valgustagu meid targemad! mummukesed on igatahes samast materjalist. ülejäänu on klaashelmed.


tegelikult jätab pross sellise kihilise ja õhulise mulje, mida foto kahjuks edasi ei anna. peate mind lihtsalt uskuma.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Et ma siis pean nüüd mütsi ikka valmis kuduma?


helen

MARRE ütles ...

kui sulle see pross meeldib, saad ta muidugi omale mütsi peale, aga mina ei mina sunni sind kuduma :) pealegi ma arvan, et ta ei ole suurem kui see eelmine, nagu sa tahtsid.

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails