30. jaan 2010

Juubelikingitus

Täiesti ehtevälinese asjana meeldib mulle mu ehtehobi juures väga, et see on mind nii mitmelgi korral ammuste tuttavate ja lapsepõlvesõpradega uuesti kokku viinud. See ehtekomplekt on aga topelttore (lausa 2.5 korda tore), sest see tõi mu juurde tervelt kaks lapsepõlvesõpra ja nende imearmsa lapsukese. Ämma juubelikingitus – nii esitati tellimus :)



Palavad õnnesoovid juubilarile ja ma väga loodan, et ta jäi kingiga rahule. Mina ise küll jäin – eriti värvidega. Aga mis viga teha ehet, kui saab oma lemmikvärvide ja -materjalidega ja mõnusate motiividega mängida. Komplektis on pikk kee, kõrvarõngad ja käevõru.

 


DSC_0811 DSC_0816 DSC_0845 DSC_0862DSC_0889

1 kommentaar:

Siret ütles ...

Tead, et see on jälle selline lahe juugend sul :)

Ilus.

Ja inspireeriv. Tahan teha, fovismi, kubismi ja abstraktsionismi ;-)

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails