6. sept 2010

Õpipoiss

Mul on väga hea meel, et saan Rahvaülikoolis metallehistööga tutvuda. Kaks tundi on olnud – esimene oli teoreetiline, teises lasti juba haamri ja alasi, gaasipõleti ja käia ligi. Esimene ülesanne oli selline lihtne vanaaegne sõlg. Ei saanud veel valmis, kõik  viimistlemata ja nõel näeb veel näritud välja ja pole sõle küljes. Aga väga äge kursus on ja ma olen juba praegu palju huvitavat õppinud. Kursuse käigus nuusutame ka filigraani ja käime päris sepikojas. Ootan huviga.

sõletoorik 

See pussakas üleval pildi nurgas on ühe traadi keti katsetus

4 kommentaari:

Külli ütles ...

oi super tuleb see sõlg!, kade olen ka :)
Jään huviga ootam,a mis edasi õpid seal... tundub küll tohutult huvitav kursus olevat. Ja näen, et pusid mahulist keed teha, sellest tuleb ilus detail.

Tsirkusemoor ütles ...

Lahe!!!
See jah viikingikee, pärast tuleb sirgeks tõmmata, eks.
Jõudu!

X by Leina Neima ütles ...

Lahe! Väga kena algus - ja palju põnevaid avastusi sulle....

MARRE ütles ...

Aitähh heade soovide eest!
Seda, mis taustal paistab, nimetas õpetaja ühetraadi ketiks. lihtsalt selline ringiratast punumine. Kas ta on sama mis mahuline kee või viikingikee, ma ei teagi :)

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails