1. apr 2007

RTFM




Read the Fucking Manual ja võibolla pole vajagi fotokursusele minna? Olen leheküljel 36 ja tõesõna - ma olen hämmeldunud, kui palju ma juba teada olen saanud ja mis imenippe teha saab. Ligi 100 lk tarkust veel.

Ilmselt pärast seda, kui ma saan vastused oma fotofilosoofilistele küsimustele stiilis "mida see nupp teeb?" siit manuaalist, ongi asjakohane esitada härra Kalamehe veelgi süvafilosoofilisemaid küsimusi näiteks selle kohta, et milleks üldse pilti teha.

Pooled meie kursuslased tahtsid kursuse abil rohkem oma kaamera kohta teada ja osata rohkemat kasutada kui automaatfunktsiooni. Homseks nad oskavadki, sest härra Kalamees palus neil manuaali läbi lugeda. hahaha... tüng! :)

See ülal vasakul on minu partner in crime. Saage tuttavaks kodanik Panasonic Lumix DMC-FZ20-ga. Panasonic on perekonnanimi. Tal vaesekesel ei ole eesnimega vedanud - ilmselt sündis ta enne nimeseaduse karmistumist. Peaks talle ilusama nime andma, aga ma kahjuks ei tea kas ta on poiss või tüdruk. Võileivagrilliga oli lihtne, talle oli ilusti Melissa peale kirjutatud. Aga Lumix DMC-FZ20? Lumix viitaks justkui põhjamaisele päritolule, aga... see siinkohal ei aita. Vähemalt võib loota, et ta tunneb end siin Eesti kliimas koduselt.

Teiselt rindelt raporteerides võib öelda: kleidirindel muutusteta. Nii palju on tegelikult siiski asi edasi edenenud, et enam ei tundu mu rinnad kleidi jaoks vale kujuga. Ja see seis õnnestus saavutada rinnaoperatsiooni läbimata. Aga üldsiselt, ma arvan, on see kleiditegemise protsess minu tavapärase käitumise äärmiselt heaks üldistuseks, eriti kui mõelda töö ja erinevate kirjatükkide kirjutamise peale.

Niipea kui kleit hakkas võtma kleidi kuju - küljed ja õlad said kokku õmmeldud - ja teda sai haaknõela abil mulle ümber riputada, kaotasin ma kogu selle õmblustöö vastu huvi. Mis kandid?! Mis siseviimistlus?! Näete ju milline see kleit välja näeb! Point on ju selge!?

Üldistus tehke ise... Ma järeldaks, et mul on vaja keeletoimetajast-õmblusviimistlejast-fototöötlejast universaal-nahhaal assistenti, kes mu mõtted ellu viitsiks viia ja mu tagant ära koristada.

Lisaks on veel probla selles, et mu õmblusmasinal ei ole lukuõmblemise jalga, mis tähendab seda et lukku lihtsalt ei saa ette õmmelda. Siinkohal kirjeldagu mu ängsti puudulik pilt puudulikust õmblusvarustusest.

udukogu


2 kommentaari:

Rene ütles ...

Sa teed nüüd neid meelega :)
neid jah, justjust.
aga väga lahe on

Egert ütles ...

heips.
Huvitavad pildid...näiteks just maasikast. :P

Ei, tegelikult tahaks vähe kaamera kohta uurida. Mul peaaegu sinu ome õdi/venna DMC-FZ8...mõne koha pealt pisikest viisi probleemlaps.

-Egert

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails