21. apr 2007

Y.A.S.B.

Paar päeva tagasi sain teada, et teatud tingimustel ma olen suuteline end jooksma motiveerima. Küll õite pisut ja hästi aeglaselt, aga siiski!

Nimelt tabas Tartut üleinimlikult kaunis päikeseloojang, mida vürtsitas lisaks veel rahe ja vikerkaar. Värve ja valgust ja varje ja kõike kõike kõike oli nii palju õhus. Hingematvalt ilus. Ja noh loomulikult polnud mul fotokat kaasas.

Olen päikeseloojangute piltide suhtes küll suhteliselt skeptiline. Esiteks on loojangut ilusti pildile saada nats tricky värk, tundub mulle. Meenutagem - valgusega joonistamine. Aga mida sa joonistad, kui valgus on üleni punast müstikat täis?! Ja teiseks no keda kuradit huvitab veel üks päikeseloojangupilt?! Flickris on märksõnaga sunset 935 277 pilti. eksole.


Kahtluste kiuste kiirendasin ikkagisammu ja sibasin plägaste kingadega otse elutuppa kaamera järele. Ja siis õue! Ja no tõesti, jooksingi, et saada majade vahelt välja ja paremasse kohta, et seda kuradi loojangut näha?! Uskumatu!

Oli selline tühijooks selles mõttes, et pilti miskit eriti toredat ei saanud - alles oli jäänud kõige tavalisem päikeseloojang. Aga no tühja, figuurile ja südamele hea.

Ja selle nimel ma siis jooksin! :P
urban sunset

Kommentaare ei ole:

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails