23. apr 2007

täna tegin pildi maasikast


Homme teen loodetavasti hallitanud maasikast pilti. ja ärge siis maasikat taga nutke, ta näeb välja küll nagu päris, aga maitseb nagu halb kurk. Võibolla ongi kurgist välja lõigatud ja punaseks värvitud.

Ja mis ma rääkisin - päikeseloojangud EI HUVITA KEDAGI! Flickris ei vaevu keegi neid pilte keegi vaatamagi. Ja ma ei loo illusioone, et maasikad kuidagipidi huvitavamad peaksid olema, aga tegu on lihtsalt koduse ülesande lahendamisega. Paluti pildistada miskit objekti kahel erineval ajahetkel selliselt, et see objekt vahepeal (iseenesest ja loomulikult) oleks muutunud. Nii see maasu mul seal niiskes karbis kilekoti sees ootab oma halli habeme kasvu :) Loodan, et tegu on ikka meessoost maasikaga, muidu kasvab enne mulle endale habe.

Eile käisime õues jalutamas, nii päikeseloojangu eel. Klõpsisin pilti ka teha. Täiesti mõttetu värk, ma ütlen!? Taevas oli selge ehk selline valkjas sinine, mis tähedas, et pildi peal totaalselt valge ja ilmetu. Hämar oli ka ja no mul kõrges eas käsi väriseb. Kõrges eas ununeb ka manuaalne fookus automaatsele ümber lülitamata ja nägemine pole ka enam see, et võiks fotoka ekraanilt märgata, et kõik on puhta udune. Täna jätsin lisaks kõigele veel fotokursusele ka minemata. Ei unustanud, aga nii külm oli, et ma ei tahtnud teki alt välja ronida.

Kommentaare ei ole:

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails