16. aug 2007

Reklaamipaus

Osta raamat!





Raamatupoodidesse on jõudnud suurepäraline luuleraamat Lehekuutuul ja ritsikasirin
Urmas Karu sulest. Lõbusad, kerge kiiksuga, kuid samas südamlikud ja mõtlikud murdeluuletused. Sobib nii noorele kui vanale :)



Hakka doonoriks!
Verekeskus vajab verd. Teate ju isegi, kui palju õnnetusi pidevalt juhtub ja inimesi vigastada saab. Ja samal ajal on Eestis umbes 2,6% elanikkonnast doonorid, mis on kaks korda vähem, kui oleks tarvis.

Nii et vut vut vut, jalad selga ja verekeskusesse! Ma käisin täna. Päris tore on seal kohe, inimesed on rõõmsameelsed ja hea tunde saab teadmisest, et olen kedagi pisutki aidanud. Ja hirmus ka üldse ei ole :)





Nuusuta lilli!
Ostke toredate tädide käest lilli. Mina eile ostsin lillherneid. Ma ei tea, kuidas need kaubamaja esised tädid nii armsad ja soojad alati on. Ja lilled on lihtsad ja ilusad - ilmselt hoole ja armastusega kasvatatud. Väga nunnu värk :) Ja oi kui äge neid veel pildistada on!








mulle meeldivad udused ja ärapõlenud pildid, tehke mis tahate


Kommentaare ei ole:

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails