3. nov 2007

Kuidas fotografeerida lindu

Ptüi! Lund ikka, mitte lindu. Kuigi ega lindu ka ei oska. Mõlemad lendavad. Lumepildistamise trikki ma veel ei tunne. Tänane esimene lumi kas ei jäänud üldse pildile või jäi koledate uduste triipudena. Kui udune, siis udune, mõtlesin. Pildistame siis udusust, tühja sest lumest.

Ülemised pildid töötlemata, alumistel on valge balanss paika keeratud ja natuke kontrasti ka juurde pandud. Mina ei tea, mis parem. Oskaks nüüd selliselt maalida ka.






2 kommentaari:

Siret ütles ...

Tead... mulle isegi meeldivad ülemise rea piltide toonid vist rohkem... Väga meeleolukad :)

MARRE ütles ...

jah, mulle meeldivad need ülemised ka. lihtsalt täiesti erineva meeleoluga on need kaks rida, mõlemad omamoodi toredad. ise olen rahul : )

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails