4. nov 2007

kurjad lehmad

Vaatasin praegu eesti krimka seriaali Ohtlik Lend esimese hooaja esimest osa. Väga spuuki oli. Kurjad lehmad ajasid Marko Matveret taga öisel heinamaal. Palju lehmi. Suured ja paksud. Ma ei tea, päriselt lehmad ei käitu ju nii?


4 kommentaari:

Siret ütles ...

Mina küll ei tea -- ma ei julge isegi vasikale päris ligi minna :)

MARRE ütles ...

ma ka ei tea, ma ei ole ühtegi lehma väga ammu lähedalt näinud. pealegi hakkas tekkima kahtlus, et äkki olid need hoopis pullid.

epp ütles ...

teevad küll! kas sa ei ole siis kuulnud kurikuulsat lugulaulu sellest, kuidas kurjad pullid epu ja meelikese hiiumaa pealt laiu peale puu otsa peletasid?
ja üldse ma vaatan, et sa pole just liiga informeeritud: telesarja pealkiri on ka valesti kirjutatud. "ohtlik vend" on selle seriaali nimi tegelikult.
oh. no ütle, mis sa ilma minuta teeks?

MARRE ütles ...

Seda ma usun, et pullid inimesi puu otsa peletavad. Aga lehmad?!? Mõne ajaks muidugi konn ka muidugi puu otsa... nii et ma ei tea, kuidagi kahtlane lugu. Pealegi need ikka ei olnud pullid, sest Matvere ise ütles, et kuradi lehmad. Nii et need olid lehmad, kes ründasid.

Oh jah, aga ilma sinuta jääksin päris eluvõõraks ja elaksin oma elu valesti.

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails