26. juuni 2009

lilleline

Jaanipäevajärgsel unisel päeval käisin Siretil külas teda kiusamas ja voolisin valmis sellise kee. õhtul ajasin kõik ilusti tamiili otsa ka ja saigi valmis. lilled on savist, ei ole lapse käega joonistatud vildikaga. ma siiani usun, et kui ma tahaksin, tuleksid asjad sümmeetrilised ka, aga ma ausõna ei ole siiani veel kordagi tahtnud :)

DSC_4272 DSC_4269 punanelill2

komplektis ikka kõrvarõngad ka. sama lillelised

DSC_4288

kolm korda võite arvata, kes keset võtteplatsi magama end sättis. selleks hetkeks oli juba rahu majas, enne oli ta oma käpakestega püüdnud kaelakeed ära virutada ja nahka panna.

DSC_4278

3 kommentaari:

Siret ütles ...

minule meeldib kui on "lapse käega".

Maarit ütles ...

Ilusad värvid!
Ning mulle ka meeldib, et oleks nagu "lapse käega" joonistatud. Lõpptulemus on armas.

X by Leina Neima ütles ...

Ma kuulun ka "lapsekäe" pooldajate koolkonda ;)

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails