14. juuni 2009

Valge siiruviiru

pärlmuttervalge ja läbikumav valge polümersavi kokku miksituna jätab mõnusa reljeefse mulje, mida pildile raske saada. aga siiruviirusid ju näete, eks. need ebamäärase kujuga helmed on ka minu tehtud. selliste ebamääraste chipside idee meeldib mulle, kavatsen veel katsetada. üks oranz sarnase ideega kee on juba valmimas.



valge2valge valge1

8 kommentaari:

Let Fashion Rule ütles ...

Nii kena komplekt! Need väikesed seemnehelmed teevad kõik veel huvitavamaks.:Y

Katri ütles ...

Tere,
tundub, et pühapäevasel üritusel oli lõbus. :) Oleks isegi seal võimaluse korral soovinud olla, aga koolilõpetamine vajas korraldamist.
Sellega seoses, vaatan, et see valge komplekt sobiks hästi-hästi mu kleidi juurde. Mis selle komplekti hind võiks olla?

Maarit ütles ...

Mulle ka meeldivad need väikesed seemnehelmed :)
Armas valge kee!!

Kadri ütles ...

Mis polümeersavi? See ju puhtalt valge shokolaad :) Mul tekkis kohe mõte, et peaks Kalevi kommivabrikus tegema töötoa, kus saaks maitsvaid ehteid teha.
Mõnusa kreemise tunde jätab see shokolaad...st savi :D

X by Leina Neima ütles ...

Elegante :)

X by Leina Neima ütles ...

ElegantNe ikka... ;)

Siret ütles ...

Elegante kõlab muide ka päris peenelt - hääldus võiks olla elegaant näiteks :p

Kuutydruk ütles ...

Oh sa jutt! Küll on ilusad! :)

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails