11. aug 2007

LearnToRun

Keegi tarkpea on välja mõelnud treeningkava, mismoodi minusugust tuntud jooksupõlgurit jooksma motiveerida ja õpetada. 13 nädala pärast peaks jõudma 10 km joosta.

See tundus meile Heleniga nii suurepärane plaan, et 15 minutit pärast selle leidmist olime juba õues :) Ja tõesti, ei saa kurta, et motivatsioon
kuhugi kadunud oleks. Päiris uhke tunne oli läbida ettenähtud kava mängleva kergusega. Seda ei ole veel juhtunud, et keegi minu võimetele vastava normi või kava või eesmärgi oleks püstitanud (ma ise pole elu sees vist sportilikke eesmärke püstitanud). Aga noh, 8 korda minut aega joosta oli päris jõukohane :) Mäletan õudusega, kuidas ma kehalise kasvatuse tunnis pärast Cooper'i testi veri peas keemas staadioni murul ristseliti maas arvasin, et pea plahvatab.

Ühe korra olen veel vabatahtlikult pärast kooli lõppu jooksmas käinud, aga see lõppes umbes samamoodi. Aga ilmselgelt oli tegu ka üledoosiga. Vaatame, kuidas nüüd läheb.

Siin ka lubatud Mustvee ja Kallaste pilte:

Kallaste






Pääsude kodud Kallaste liivapaljandis


Kallaste vaarao, kui ma ei eksi



Linnuhirmutamine - meelelahutus Kallaste moodi


Mustvee


lihtsalt paat

Kommentaare ei ole:

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails