4. apr 2008

päike ja kuumaastik

ükspäev, veel enne kui kevad tuli, paistis ootamatult imeilus päike mu tuppa. päikesejänkudest heldinud ja töö tegemiseks liialt pimestatud, asusin kohe selle haruldase päikesekiire käes kõiki sombuste pimedate talveilmade jooksul valminud kuid siiani pildile püüdmata ehteid pildistama. valguseta on ju nii raske ilusat pilti teha. liigselt erksa valgusega muidugi ka. aga mind see ei heidutanud! mulle ju meeldivad ärakärssanud pildid.



ahh, kuidas pildil all paremas nurgas päike mängib ehte riputuskonksu juures!! jahh, siin ON peategelaseks päike. kuid ärgem unustagem ka ehet. tegu on savisse pressitud kuumaastikuga, mis on toreduse mõttes üle värvitud hõbedase värviga. sai tore küll. veelgi kamaluga toredust lisavad muidugi lihvitud ja ääääärmiselt helkivad-sätendavad klaashelmed, mis helesinaka traadiga kuumaastikule on istutatud. kahjuks ei jäänud see helk pildile. küll aga on näha, kuidas ketis olevad klaashelmekesed päikeses kumavad.

mina igatahes ei saa oma aina enam välja lööma hakanud harakaloomuse vastu ja olen põlvist nõrk ja võlutud. küll on ikka hea, et keegi täpselt minu maitse järgi ehteid teeb :P

1 kommentaar:

Anna- Helena Saarso ütles ...

Tõeliselt mõnudsad värvid ja see hõbedane pulber sobib sinna suurepäraselt.

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails