10. apr 2008

kuumaastik vol2

selle kee noorem, kuid see-eest ilusam õde. kuigi iseenda kiitmine kipub olema midagi sellist, mille peale sageli viltu vaadatakse, pean ütlema, et olen oma kätetööga sel korral kohe väga rahul. selline mõnus vorm ja väga ilusad materjalid. nüüd käin ja uhkeldan. ja muidugi on ta päikese käes nii ilus, nii ilus. aga päikese ülistuslaul oli juba eelmisel korral ära, ei hakka end kordama.



ah, teate kui tore on vaadata, kuidas mu meessoost tuttavad ja sõbrad külas käies istuvad otsejoones mu "ehtetöökotta" maha ja kõik karbid läbi sorivad, pärleid ja traate uurivad. julgeimad mehepojad võtavad tangid kätte, väänavad ja kombineerivad ennastunustavalt, mätsivad savi ja kombineerivad pärleid. aeg-ajalt kostub rahulolevaid hüüatusi, kuid enamasti käib siiski töö keskendunult nohisedes. uhked asjad väänati valmis. ükspäev võibolla näitan ka, et kes ja mida tegi.


mõtlesin, et kirjutaks midagi muud ka, et jälle ehtekesksuse pärast riielda ei saaks, aga tõtt öelda, pole nagu miskit põnevat. kui ehk siis võiks viriseda viletsa teleprogrammi üle, aga see pole muidugi kellegi uudis. aga varsti lähen teatrisse. eks annan teada, kas läheb paremini kui eelmisel korral. muidu teen tööd ja näen vaeva. töövõtetesse on lisandunud "leiutajateküla Lotte" meetod, mis on midagi analoogset arhidektuurilisele meetodile (võtan laest).


4 kommentaari:

Katrin mdmB ütles ...

Mõnus värv :P Selline rahulik ja samas pidulik. Pilk puhkab. Nüüd kus ise swarodega jändan, täiega naudin just selliseid ehteid, mis näkku ei karju :D

Minu pärlikeskuse kallale ei tule keegi :) vaadatakse distantsilt ja vaikides, ju tuntakse kaasa vms...

MARRE ütles ...

aitähh!

arvad, et oled kaastunde ära teeninud? ma arvan, et nad hoiavad eemale aukartusest meistri ja tema töö ees pigem :)

Katrin mdmB ütles ...

iccc...

Siret ütles ...

Ja just nii see on. Mina küll kardan meistreid :P

Aga kuumaastik on alati mulle meeldinud. Ma loodna, et keegi seda ei osta ära sult, sest ma saan seda siis imetlemas käia.

See on nagu hea pilt.

Muuseas - need maalid... vedelevad nüüd siin mul - kas tahad öelda, et pean nad uuesti ära pakkima?

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails