25. apr 2008

sinised kommid

eelmise postituse kaelakee sai juurde rõngad, täiesti mitterõngakujulised. huvitav, et ka mitterõngakujulised kõrvarõngaid nimetatakse rõngasteks. need on rohkem nagu kõrvalopergused...hmm... mis kujund see selline lopergune on?

AGA! vaadake seda esimest pilti hoolega. üks neist sinistest savidest siiski kumab läbi kui vastu valgust vaadata! äge, eksole :)




kaunis kui päikeseline taevas, kas pole!

väljas on ka nii kaunis päikeseline sinine taevas ja juba pisut rohetav park ja puud ja lilled ja jopedeta inimesed. rõõm kohe. kevad, mis kevad. kallid töökaaslased, pange nüüd korraks silmad kinni, sest ma tahan öelda, et kevad südames on tõrjumas tööd mu südamest :P ehk labaselt väljendudes - ei viiitsi nagu hästi.

tahaks hoopis pargis puu taha varjuda ja seal tasakesi tiksuda või lausa haljal aasal libliklinde uudistada. kuigi ega ma ei tea, kas aasad on juba haljad. on või? talivili on ikka juba võrsunud, eksju. lähen tallan selle siis ära.

2 kommentaari:

SkulliMulli ütles ...

Täiesti oivalised kõrvarõngad!!! Rääkimata siis selle hooaja moevärvist, eks ole (või vähemalt mulle tundus nii viimane kord kaubamaja külastades).

MARRE ütles ...

ohoo, siis olen ma ju tahtmatult täitsa moekas :)

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails