19. jaan 2009

Monograafia kangal

Käisime Heleniga Tartu Skizze’s töötoas “Monotüüpia kangal”. Kõlab uhke, eksole :) aga tegelikult on kangale "trükkimine" täitsa lihtne, kui vaid värvid ja ideed olemas. meile pakuti küll võimalust shabloone kasutada ja olemasolevate piltide järgi trükki teha, aga me eelistasime ikka omaloomingulisi sürre mustreid aretada. Heleni pilte näete siit ja siit.

Minul tulid esimese hooga mingid rahvusromantilised motiivid. väga ei meeldinud.



teise hooga aga industriaalsed. ilmselt oli inspiratsiooniallikaks mulle hommikune füsioteraapia kõige oma varbseinadega :) juba täitsa meeldis.





kangas kiideti kohe heaks ka

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

a mul on muide kodus nüüd pisut akrüülvärvi ja grafokilet, nii, et arva ära mis ma tegema hakkan, kui tekk valmis saab ;)(võibolla ennem juba ka)

X by Leina Neima ütles ...

Igati uhked katsetused, eriti see füsioteraapilis-industrialane kangas ja muiudugi on mu lemmik MUST KASS! Kergestiinspireeruva inimesena tahaks nüüd kohe kangaid värvima hakata aga värvid on kokku pakitud silma alt ära talvehooajaks...

viki ütles ...

assa juudas mida kangad :D oi mu raamatule sobiks kohe see füsio asi :D
megad tulemused ja tee veel :D

MARRE ütles ...

aitähh aitähh :)
Viki, tahad, ärin füsio maha? :P

viki ütles ...

IRW vaat kus tuli juut välja.....mulle sobiks nad siis kui nad oleks aA4 formaadis ;)

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails