27. jaan 2009

järjerkordne pusapross

sellele ja sellele prossile järjeks tuli üks lillakates toonides pusapross. ta on tilluke, vaid 3,5 cm pikk ja 1,5 cm lai. aga see-eest on ta särav ja ruumiline. ega täpselt tast aru saagi, mis kuju, tegu või nägu ta on. pildilt ei saa ammugi õiget ettekujutust. särgil jätab mõnusa sillerdava mulje küll.




eksole võluv blurr piltidel servas. mulle endale teeb tegelikult selline magus blurri-stiil nalja :)

üldiselt on rõõm suur, sest loominguline kriis hakkab vist vaikselt kaduma. eile oleks jäänudki vasktraati haamerdama kui öörahu poleks saabunud. mõte lendab. ja kui nüüd veel Helmekesest ülejäänud vasktraadi ka kätte saaks, oi kus siis möllaks!? muide, kui kellelgi on head ja lihtsat viisi, kuidas vasktraati tumedamaks teha, no selliseks antiikvaskseks, siis andke teada. ma surfates leian igasugu kemikaalide kasutamise nõuandeid, aga kust ma selliseid asju küll saan.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma oleks ka kohe paar krõbedat sõna su blurri kohta öelnud, aga sa mainisid seda isegi :D

Tegelikult polegi ta sul nii magus midagi. Aga tõestab edukalt väidet, et presentatsioon on oluline.

Pross ise on väga nunnu! Aga ma tegelt tahaks seda ka päris elus veidi uurida :D

MARRE ütles ...

tule uuri :)

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails