8. dets 2007

igavat statistikat

Kellele ma seda blogi kirjutan, loeb seda ka üldse keegi? Selline küsimus tekkis mul mingi hetk. Nüüd tean.

kuu aja statistika:
klikke:
1505
külastajaid: 814
korduvkülastajaid: 412

päevas keskmiselt külastas mind 29 inimest

Samas tõele au andes tuleb öelda, et üle poole külastajatest viibis lehel alla 5 sekundi :) Ilmselt muuhulgas need, kes mind soomest ja hispaaniast ja brasiiliast ja teistest põnevatest kohtadest kogemata üles leidsid. ja midagi aru ei saanud.

kõige rohkem inimesi sattus siia eesti käsitööblogide lehelt ja isetegija.net lehelt. aga ka mu sõprade blogide kaudu. ja mingi müsteeriumi läbi olen ma ka sattunud blog.tre.ee lehele. ma ei tea. kuidas sinna satutakse ? või misasi see täpselt on? ma pole viitsinud uurida.

Ja mida inimesed mu lehelt otsivad? googeldades on märksõnanadeks, mille kaudu on mind viimasel ajal leitud:

ehtekunst
sünnipäevakaart
kaks takti ette
fimo savi
moussaka
4 hero
kui tuled sa
liikuvad arvuti tausta pildid

kaks viimast on eriti põnevad? :)

3 kommentaari:

Siret ütles ...

minumeelest on statistika väga huvitav asi... Aga see valetab muidugi alati. St, et statistikast võib midaiganes välja lugeda. Aga kui tohib küsida -- kust sa selle statistika võtsid? On sul miski loendur siin kusagil peidus?

MARRE ütles ...

statistika ise ei räägigi midagi, inimesed panevad ta valetama. valetavad numbrite ja statistika abil. tõestavad neile sobilikku lugu.

aga see selleks.
loendur on peidus jah. sain siit http://www.ewebcounter.com
ärge muretsege, ta teie näopilte ei näita ;)

Anonüümne ütles ...

Sinus räägib sotsioloog, M. :D


helen (kaaspatune)

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails