1. dets 2007

tööseisak

Mul on inspiratsoon otsas. Või olen lihtsalt kärsitu. Aga kõik mu viimsael ajal alustatud asjad jäävad pooleli ja ei rahulda mind. Võibolla on asi selles, et pärleid ja helmeid ja traate ja värke on nii palju, et ei tea, kust alustada ja kuhu joosta. Ja lisaks veel appi-jõulukingitusi-on-vaja paanika. Ja ohh-jõuluehteid-tahaks-teha ärevus ka. Ja tegelikult on ikka kogu aeg see tunne ka, et mul on ainult valet värvi ja jämedusega traati :)


6 kommentaari:

Siret ütles ...

Ega siis kogueag ei saagi ühes tegevusvaldkonnas produktiivne olla. Aga vale traati saab edukalt inspiratsiooni hüppelauana kasutada :) - siis pole sellest kahju ju, ja kes teab mis kõik niiviisi välja võib tulla :D

Mulle need valged ümmargused asjad väga meeldivad ja... üldse on siin pildil palju toredat pudipadi :)

MARRE ütles ...

õigus, sul on täiesti õigus.
ja tead, ma jagasin oma mure ära ja nii palju kergem sai, et hakkasin kohe kõrvarõngaid tegema :) varsti panen pildi ka.

need ümmargused valged asjad tulid vist abakhanist, kui ma ei eksi.

Katrin mdmB ütles ...

Eks vahel tuleb seisak kõigil ette ;) Ja siis saab jälle värske pilguga läheneda ja edasi minna :D Ja no kuule - pärleid ja helmeid ja traate ja värke pole kunagi liiga palju :P usu mind!

Anonüümne ütles ...

oh, ma olen ka hooti selles loominu mõõnas...eriti peale seda kui mu ehtemüüja alt hüppas, aga küll see tagasi tuleb ja siss võta viimast sellest :)

MARRE ütles ...

ausalt, iga kord kui mulle hakkab tunduma, et mul on liiga palju trääni, meenutan fotot sinu ehtekummutist, mdmb :) ja hakkab parem :))

Siret ütles ...

Mina arvan ka, et töövahendeid ei saa olla kunagi liiga palju. Kui ma maali peale mõtlen siis tegelt on lausa masendav hakata kasutama viimast lõuendit :)

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails