12. veebr 2008

konkreetselt punane

olen veebruarile kohaselt punaselainel. tegelikult on punase erinevad variatsioonid mulle alati sümpatiseerinud nii ehetes kui riietes kui sisekujunduses kui välikujunduses. no tegelikult igal pool. aga nii lihtsavormilist ja konkreetsekujulist ehet pole ma jupp aega teinud. asjadele ikka kipub mingi sasipundar või kiiks juurde tulema, asümeetriast rääkimata.



kasutusel siis polümersavi, hõbetatud traat ja mingid helmed, mille päritolu ma ei mäleta. ja ripub ta hõbeketi otsas. uue asjana lakkisin saviasja spetsiaalselt fimo jaoks mõeldud lakiga üle. ausaltöeldes jäi imelik. nagu oleks püüdnud rasvakriidiga ülevärvitud paberile vesivärviga peale joonistada. jäi kuidagi ebaühtlane ja rasvase või märja välimusega. ja sõrmejäljed tõi ka hirmushästi välja :)

3 kommentaari:

Siret ütles ...

Minu meelest on väga ilus. Ja väga hea lüke seda rohelisel taustal pildistada!

Aitäh, et laki eest hoiatasid! Ma ka mõtlesin, et peaks ikka soetama seda. Sain paar ilusat polümeer savist helmest kingituseks hiljuti. Ajasivad isu pääle, tead. Aga nüüd jälle arvan, et peaks rohkem kuulama tegijate soovitusi lakkide koha pealt... Ei teagi.

MARRE ütles ...

aga sa tule ja vaata seda lakki oma silmaga. järsku ma valisin paha pintsli peale kandmiseks või midagi sellist

Terje ütles ...

Sõrmejäljed tuleb enne lakkimist lihtsalt ära lihvida, muud midagi. Aga punane on ilus, nagu päris

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails