30. nov 2008

freeform pross

eilne töötuba õpetas mulle uusi töövõtteid ja pani mõtted uusi radu pidi jooksma. näpud ka. palun, siin on uus tehnika minu ampluaas: freeform traadipunumine :) ilmselt seda nii tegelikult ei nimetata. võibolla pole see mingi tehnikagi.

igatahes on see inspireeritud ühelt poolt eilsetest lumehelvestest teiselt poolt aga free form heegeldamisest. see on selline ilma mustrita heegeldamine, mis mind on juba mõnda aega võlunud. igasugu ilusaid asju tehakse. ja katsetanud olen ka pisut, aga mu heegeldustehnikad ja -vilumus on niruvõitu, nii et sinnapaika ta jäi.

selline väike pross, pikim külg on umbes 3.5 cm. ja helmekübaralilled viksisin maha Sirje käest.




korralikku viimistlust pean veel harjutama.



rohkem ei jutusta, laulusaate finaali reklaamipaus sai läbi

2 kommentaari:

Sirje ütles ...

Väga huvitavad prossid. Vormivabadus on ilusa vormi võtnud:)
Mina sain helmekübaralille idee mdmB ehetest.

MARRE ütles ...

aitähh!
nii need ideed levivad :) aga igaüks kasutab omal viisil ja nii ongi tore.

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails