8. apr 2010

iseendale/for myself

(please, scroll down for text in English)

Tegin iseendale kaelakee. Kõlab küll kulunud klišeena (paljajalgsed kingsepad jne), aga mul tõesti ei olnud ühtegi ehet kaela panna. Mõned üksikud ehted ripuvad siin küll ja ootavad oma omanikke, aga minu garderoobi juurde nad ei sobi. Tegin siis sellise väga universaalse lillakas-hallikas-neutraalsetes toonides, et sobiks iga asja juurde. Ja tõesti, siiani ongi sobinud.

Kasutasin ära ammu ammu üksikud tehtud polümersavi vidinad ja üksikuid eiteakust saadud helmeid ka.

DSC_2224

It does sound like a cliché when I say that I didn’t have any necklaces which I could match with my wardrobe, but it was true. I do have some necklaces waiting for someone to discover them, but they’re not for me. Wrong in their sizes, lengths, colours – everything. So I decided to make one universal everyday necklace. Colours are quite neutral and match my clothes.

DSC_2228


I used here some polymer clay pieces I made very long time ago  and also some single large beads which I got god knows where from. And it really is a good necklace for everyday use.
DSC_2237

5 kommentaari:

M ütles ...

Kauniskaunis! See stiil meeldib mulle sinu ehete puhul enim! Selline natuke õrnem-romantilisem, isegi kui kee sees on suuremad ja tumedamate varjunditega helmed. Ilus! :)

Katrin mdmB ütles ...

Väga kaunis! See metalliläige lisab soliidsust ja peened mustrid on nii põnevad!

siret ütles ...

Aga kingi sul ma loodan on ikka piisavalt.. ja kotte kaa :P

Ilus pitsimuster. Ajad mul ka näpud sügelema. Laupäevak ma ütlen!

MARRE ütles ...

Kingi, kusjuures, ei ole!
Mul on täpselt üks paar, millega praegu käia saan. Mõtlesin, et kolm paari oleks juurde vaja - edevad värvilised kontsaga, mugavad linnamööda kooberdamise papud ja matkasaapad :P

kotte mul on tõesti rohkem kui küll :)

laupäevak on hää mõte. aint et see lauba olen vist pidustustega hõivatud.

MARRE ütles ...

Mannu, olen ise ka märganud mõelnud, et see romantiline stiil on kusagile varju jäänud ja vajaks taaselustamist.

aitähh kõigile heade sõnade eest!

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails