1. apr 2010

Roheline nagu kevad/green as springtime

 

Mul on ikka nii hea meel, et mu käest ehteid tellitakse. Teil, armsad tellijad on mu ehteloomingus täitsa suur roll mängida. Näiteks ei oleks ilmselt roheline leidnud teed mu ehetesse, kui ei oleks kord olnud rohelise ehtekomplekti soovijat. Siis sai kohe terve hunnik erinevat tooni rohelisi ehteid tehtud ja see on nüüd küll vist päris viimane, mis tollest savivoolimisest valmis. Vene amasoniit sobib siia imehästi.

 

DSC_1988


My creations are quite much influenced by all the people who buy and order jewellery. For instance, green colour would probably not find the way to my jewellery if there weren’t someone who wanted to get a green necklace and earrings as a present to his wife. I didn’t know exactly what kind of green he had in his mind, so I made about 6 different greens which was a right decision as he bought this olive green set. This forest greet one is the last one. These round beads are semi precious stones – Russian amazonite.

 

DSC_1995 

Mulle väga meeldib näha nii enda kui teiste ehteid kaelas – saab palju parema pildi ja reeglina on siis ehted kohe ilusamadki. Nii ma siis nüüd püüangi. Aga see on üks ilgem keberniit, kui ei ole käepärast ei modelli ega fotograafi vaid tuleb ise kahes rollis olla. Esimese viie pildi peal on ehete asemel kõrv, kõht, raamaturiiul või lagi. Järgmised 10 pilti on kas ülevalgustatud, alavalgustatud ja kindlasti kõik ka äravärisenud udused. Ühtlasi selgub, et ehe ei sobi ikka riietega. Kui need asjad hakkavad paika saama, tuleb posu valesse kohta teravustunud pilte. Ja siis saab kannatus otsa ja ma pean valima pildi, mis kõige vähem nässus on. Siin pildil on ripats varjus.

 

rohelinekee1

 

I really like when people display their jewellery on models. It gives so much better and more realistic impression. This is why I keep trying to take pictures of my jewellery on myself although it is near to impossible. Imagine – me and my tripod. First five shots have on it my belly, bookshelf, my ear or something else I was not aiming at. Next ten shots are either too dark, too bright or completely blurry. Also, I discover that I am wearing wrong clothes. A whole lot pictures with focus on a wrong spot follow …  and then I give up and have to choose a pic which is least spoiled. This one has a pendant in a shadow. enjoy! :)


5 kommentaari:

Siret ütles ...

Tjahh--- hea oleks kui oleks miskine displei-mannekeen või asi. Aga minuarust pole hullu midagi viga su fotodel. Minu omadest on iga kell paremad :)

Ja ripats on ka ilus!

sircu ütles ...

hehee, tuleb tuttav ette see ise-enda-pildistamine:D olen ka seda sporti harrastanud ja lõpetasin krussis närvide ja uduste piltidega! aga kaelakee on ilus, pilt ei riku seda:)

E ütles ...

Jah, see enda peal pildistamine on igavene jama, tean omast käes. Samas sellised pildid annavad ehtele nagu õige elu sisse. Väga ilus! :)

Evelin ütles ...

Nii armas roheline-vöödiline-kevadine! :) Pildistamisega olen minagi pidevalt hädas. Sinul ikka väga ilusad pildid kõik, mis Sa muretsed!

http://marjonsivuilut.blogspot.fi/ ütles ...

Kaunis on, kovin kaunis ja pidän vihreästä!
It´s very beautiful and I like green!

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails