21. nov 2008

klaaskvarts ja antiikvask

hoiatus: ehtejutupõlgurid, kes te mingil salapärasel põhjusel siia olete sattunud - pange ruttu silmad kinni, sest järgnev jutt on süvaehtejutt! diip. väga diip.

antiikvasksed ehted meeldivad mulle väga, aga teinud ma neid seni pole. põhjus selles, et sellekarvalisi komponentide kokkusaamine, on üsna keeruline - ühes poes on ehk saadaval haagid ja konksud, teises ehk kett ja konksud, kolmandas ainult peenikest traati ja rõngad, jämedat ei ole üldse kusagil. otsi nagu rosinaid teate küll milles taga. noaotsaga või ilma, aga üsna keeruline kogumistöö.

aga siis juhtus nii, et näpuvea tõttu sain ma 300 hõbetatud kõrvarõngakonksu asemel 300 antiikvase karvalise konksu omanikuks (ja hõbetatute osas on jätkuv põud). tõeliselt võluvad konksud õnneks. nii et tuli ette võtta ülejäänud vidinate hankimise kadalipp. peaaegu saingi hakkama, ainult et nagu näha, on selles ripatsis kasutatud jämme traat puhta mitte-antiikne. läigib kuram. pikendusketiga on ka veel nadisti.

aga ehtest: ripatsi keskel ja kõrvarõngaste suuremad helmekesed on helmekese poest tahutud klaaskvarts nimega Granaat. väga ilus sügavpunane värv on. lisaks natuke pisikese klaashelmeid ja kõrvarõngastes ka lihvitud klaashelmed.



komplekt läheb kingituseks mu kallile emmele. loodan, et ta jääb rahule, muidu võtan omale, sest mulle küll väga meeldib :)

1 kommentaar:

Siret ütles ...

Oi-kui-ilus-see-on!!!

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails