10. nov 2007

sügis

Jalutasin postkontorisse ja nägin, kuidas üks onu tegi trepi peal kassile pai ja üks tädi puhtastas lindude söögimaja. Ilus sombune ja vihmane sügis on.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ma nägin hullult ummikus liiklust ja kiirabi autot kaubamaja ees ja siis nägin veel ühte onu, kes tahtis mu käes abi millegi osas...

MARRE ütles ...

sai onu abi?

aga kui sa tahad ilusat sügist, siis kõnni mööda ilusaid tänavaid. missa sinna riia tänavale ronid :P

Anonüümne ütles ...

Ma loodan, et sai... Ta polnud tegelt üldse selline paha onu moodi onu... Aga ma olen ilusat sügist kah näinud. Ja ei saa öelda, et ka sellised nüansid nüid nii hirm koledad oleks. Pigem kurvad või rahutukstegevad. Mõtlemapanevad.

Aga mulle meeldib see sinu jutt. Sellised hetked, mida märkad ainult mõnikord.

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails