13. okt 2007

Ehtemaania jätkub

Ehtemaania on mu vallutanud. Täna voolisin isegi unes FIMO savist helmeid. Nii et ei pääse ka blogi mu vaimustusest ja edvistamisest. Pealegi on see hea võimalus mu viletsapoolset mälu abistada, sest osad mu senise tagasihoidlikust kollektsioonist on juba leidnud uued omanikud. Jäägu siis neist siiagi märk.

Niisiis on valminud kaunid kõrvarõngad, mis koosnevad konksust, tervest reast pisikestest rõngastest, kolmest kandilisest helmest, kolmest naelamoodi asjast ja kuuest pisikesest helmest. Nii et tegu on märksa keerulisemate isenditega kui need jõuluehted, millest ma alustasin. Ise olen küll rahul : )



Ja noh, tootefotode kvaliteedi osas on ka arengut näha. Isegi minu ülearenenud kriitikameel, mida selle postituse kirjutamisel küll on hoolega olen püüdnud ära peita, lubab seda öelda. Üldiselt ongi see mingi teraapia mul siin - kiidan ennast ja loetlen asju, millega ma hakkama olen saanud. Sest mu mälu pole vaid ainult vilets, vaid ka selektiivne. Vaatan sebrat ja näen vaid musti triipe. Mõnikord mõtlen endale ja näen vaid asju, mida ma teinud ei ole ja mis valesti läinud on. Siis tulebki see fakte täis saavutusteraamat ette võtta ja neid ilusaid asju vaadata.

Ilusatest asjadest rääkides. FIMO savi on ikka võrratult huvitav. Eks nii mõnedki on pihku itsitanud vaikselt, et vat kus, suured inimesed mängivad plastiliiniga. Aga vaadake siia ja siia ja siia. Hämmastav, kui paljud inimesed ikka kõikvõimaliku käsitöö ja kunstiga tegeleb!

Tegin seda õpetust järgides algust nende lõputute võimalustega, mis see savi pakub. Esimesed ponnistused on praegu veel külmkapis ja ootavad augustamist. Nõelaga läbitorkamist. Lükkan seda edasi, sest kardan selle käigus nad lihtsalt ära lömastada ja deformeerida. Niigi on nad sellise ebamäärase kujuga. Aru ma ei taipa, kuidas inimesed sümmeetrilisi asju sellest asjast teha suudavad. Ja hirmus värvilised said nad ka, ma ilmselt selliseid ise ei kannaks, aga teha on vahva selliseid.



Ja ootuste aeg jätkub. Olen uue paki ootusel - traadipainutustangid ja traadid on tulemas :) Vaja ju kõik kõik järgi proovida. Eile avastasin, et ka heegeldada saab väga ilusaid ehteid. Ja paberist teha... Nii et jääge kuuldele.



4 kommentaari:

Siret ütles ...

Sa paned mu näpud sügelema selle savi järele... Hihii -- ma küll veel suureks pole saand vist. Mängin heal meelel ka tavalise plastiliiniga vahetevahel, küll mitte ainult omal algatusel :P

MARRE ütles ...

Jajah, ma käin ka oma pisikesel aastavanusel sõbral külas, et saaks mänguasjadega mängida ilma et peaks piinlikkust tundma:)Ootangi juba homset - tal sünnipäevapidu ja ta olevat omale mingid legoklotsid saanud.

Helen ütles ...

hakkan kohe lapse mänguasju peitma. tuled ja kulutad ära veel :P

MARRE ütles ...

Ise tead, siis pean sahtlite ja kapiuste ja telekapuldiga mängima. Või lapse endaga ;)

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails