17. okt 2007

aruanneb

Reisileeee :) Budapesti. Muidugi täiesti asjalikul-akadeemilisel eesmärgil, aga vist õnnestub õite pisut ka linna näha reede õhtul.

Ehtekunst on jälle ootele pandud. Fimo kuubikukesed ootavad, et ma nad nööri otsa lükiks. Mul äri muidu läheb hästi, välja on kujunemas püsikliendid. Praeguseks on neid kaks - emme ja Helen :) Praegu on see aeg, kus neile tasuta eksemplaridega tuleb kõrvarõngasõltuvus tekitada ja siiis... ja SIIIS ...

Aga praegu on mu peamiseks tegevuseks arstikülastus. Olen perearsti püsiklient. Käin talle ikka rääkimas, kuidas kurguarst ja südamearst ja siseorganite ultraheli arst vaid õlgu kehitasid, kuidas korduvad vereproovid ja EKGd ikka veel ei näita, mis häda on. Ja kuidas nad kõik mulle ibuprofeni ravi soovitavad. Alguses selle mõtte (nagu ka ülejäänud jutu)peale silmi pungitanud perearst andis lõpuks alla ja määras mulle ibuprofeni ravi. Nüüd on mul laual hiigelsuur ibumaxi purk. Nagu apteeker ütles - hea kolm aastat krõbistada. Kauem ei saa, siis lähevad nad halvaks.

Muud uudist polegi. Aa, südamearst keelas järgmise kuu jooksul füüsilist pingutust teha. Igaks juhuks. Nii et oota oota, sõber sport.

Sellised delikaatsed isikuandmed (tervislik seisund) ja muidu mu tegevuste ülevaade nüüd siis avalikustatud teile. Loodan, et te saadud infot ei kuritarvita :) Kuigi ma ei suuda välja mõelda, kuidas annab üldse mingeid delikaatseid isikuandmeid kuritarvitada ja mu vastu kasutada. Aastaid olen juba mõelnud. Näiteks mu juurde sisse murda, kuniks ma ära olen, pole mõtet, sest korter ei ole sugugi tühi. Ja muud ma ei suudagi välja mõelda. Naiivitar vist olen :) (mis meenutab, et ma sõitsin ükspäev blondi naistaksojuhiga, kes rääkis mulle, et ta on täielik blond autoroolis)


2 kommentaari:

Lumeleopard puuris ütles ...

mmmm, need ehted... (silmad läksid suureks ja hakkasid pääs vilama:D) Aga seda su tervisehäda on küll kurb kuulda. Ei saa siis lühidalt ja korralikult? Peab siis niimoodi teda venitama...Ibuprofeeniravi, hmmm... Aga ilusat reisi sulle!

Siret ütles ...

Saab lahti lasta jutu, et oled koguaeg tableti all näiteks... :-) A ibuprofeen on jah pop.

veel sarnasel teemal

Related Posts with Thumbnails